Moje opcije

ocijenilo 0 korisnika
Ovaj post ima 36 odgovor(a) | 0 Sljedbenici

Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Međugas pri šaltanju u nižu 08-08-2007 10:41 | Zaključano
> Međugas se daje da se izjednače okretaji motora i > mjenjača i samim time se lakše promijeni brzina i kad > se pušta kvačilo manje se troši lamela. ok... i zašto nema svrhe kod prebacivanja u višu?
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Međugas pri šaltanju u nižu 08-08-2007 10:52 | Zaključano
meni mjenjac isto ulazi sa medjugasom i bez medjugasa. Kad stisnes kuplung ti odvojis mjenjac o motora a posto je odvojen tvoje davanje medjugasa nema utjecaja na brzinu mjenjaca. E kod starih kamiona i auti si prvo stisnuo kuplung znaci, stavio u neutral, izjednacio okretaje pomocu gasa(ako prebacujes iz vise u nizu), opet pritisnuo kuplung i prebacio u brzinu. To se zove na engleskom double clutching i nije potrebno kod novih auti koji imaju sinhronizirani mjenjacku kutiju. Medjugas ti je gore objasnjeno kaj se dogadja i medjugas , samo ime donekle govori se daje izmedju promjena brzina (iz vise u nizu) tj. kada je je motor odvojen od transmisije, Tj ako das gas brze ce se zavrtjeti samo motor ne i zupcanici u mjenjackoj kutiji.
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Međugas pri šaltanju u nižu 08-08-2007 11:57 | Zaključano
jel ima to kakve veze sa stanjem sinhrona? da ga *ebeš lakše prolazi kroz brzine sa međugasom...
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Međugas pri šaltanju u nižu 08-08-2007 12:12 | Zaključano
stanje sinhrona ima puno veze sa mirnocom saltanja i stavljanja u brzini.Ja ti kazem kak je kod mene. Ako je motor odvojen od getribe (imas pritisnuti kuplung i das gas a da drzis pritisnuti kuplung)ubrzat ces samo motor. Mislim to je bar logicno.Jedino ako ti pod medjugasom ne mislis na ovo gore navedeno double clutching??. Poruka je izmijenjena od: asrapid
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Međugas pri šaltanju u nižu 08-08-2007 14:36 | Zaključano
ne mislim na "double clutching" (tolko mi se baš neda petljat)... - samo lagani pritisak na gas kod šaltanja i puno finije ulazi... "stanje sinhrona ima puno veze sa mirnocom saltanja i stavljanja u brzini." - jel tu pomaže međugas, ak su sinhroni malo načeti?
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Međugas pri šaltanju u nižu 08-08-2007 15:11 | Zaključano
ali kako?..mislim kad das gas (a imas pritisnuti kuplung) mjenjac je odvojen od motora i ti promjenis brzinu kada mjenjac nije spojen na motor tj.gas nebi imao nikakav utjecaj na brzinu vrtnje zupcanika.
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Međugas pri šaltanju u nižu 08-08-2007 15:30 | Zaključano
> ovaj na filmu 1. put samo jednom stisne kuplung, > drugi put 2x... zašto ga 1. put nije stisnuo 2x? Možda je prvi put osjetio da je malo teže prebacio brzinu, pa je drugi puta dva puta stisnuo kuplung! Inaće se samo jednom stiska jer je brže!
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Međugas pri šaltanju u nižu 08-08-2007 17:38 | Zaključano
eeee... ne znam kak, al neki utjecaj ima i to ne sam na mom autu. mene isto zanima kak...
Ante_kastela
Not Ranked
Registriran(a): 19.05.2004.
Poruke : 13
Odgovor na Re: Međugas pri šaltanju u nižu 08-19-2007 22:38 | Zaključano
ako san ja dobro svatija, vi međugas dajete kad se želi pribacit iz više u nižu pa da van se okretaji motora povećaju i da tako budu bliži okretajima getribe pa da se manje troši kumplung... ok, ali koliko ja znan, šalta se niža samo kad se usporava, a onda je i korisno da se malo prikoči motorom, jer brže auto staje kad se koči motorom nego kočnicama pa ako se već koči čemu međugas?! A ako se ne koči-ko to šalta nižu ako ne koči?!!?!?!
d500
Top 10 Contributor
Muški
Registriran(a): 17.02.2006.
Poruke : 43.792
Odgovor na Re: Međugas pri šaltanju u nižu 08-19-2007 22:41 | Zaključano
> ako san ja dobro svatija, vi međugas dajete kad se > želi pribacit iz više u nižu pa da van se okretaji > motora povećaju i da tako budu bliži okretajima > getribe pa da se manje troši kumplung... ok, ali > koliko ja znan, šalta se niža samo kad se usporava, a > onda je i korisno da se malo prikoči motorom, jer > brže auto staje kad se koči motorom nego kočnicama pa > ako se već koči čemu međugas?! A ako se ne koči-ko to > šalta nižu ako ne koči?!!?!?! a šta ti nikad ne voziš po zavojima ili šta... Inače kada kočiš postoji i opcija usporavanja ne moraš baš svaki put stat;);) Znači prije zavoja malo prikočiš i onda kroz zavoj gas opet....;);) inače prije zavoja i šaltaš nižu i tako to... ma shvatit ćeš kad tad neda mi se sad;)

imam momka vragolana baš je pravi đavo

Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Međugas pri šaltanju u nižu 08-20-2007 5:10 | Zaključano
je*aci i trkaci, kupite upola tezak zamasnjak pa ce van se motor u autu vrtit ko elektro motor ;) kaki medju gas btw ko je vidija kocit prije okuke? deres dvi nize i samo gaaaas
d500
Top 10 Contributor
Muški
Registriran(a): 17.02.2006.
Poruke : 43.792
Odgovor na Re: Međugas pri šaltanju u nižu 08-20-2007 5:25 | Zaključano
za olakšani zamašnjak treba bit jako brz;):super Meni bi se auto zgasio kod šaltanja iz prve u drugu:D:D

imam momka vragolana baš je pravi đavo

Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Međugas pri šaltanju u nižu 08-20-2007 9:28 | Zaključano
samo da pitam jer nisam siguran zamašnjak je Flywheel?
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Međugas pri šaltanju u nižu 08-20-2007 9:40 | Zaključano
> samo da pitam jer nisam siguran zamašnjak je[b] Flywheel[/b]? da da olaksan zamasnjak olaksava brza razvrtavanje motora, prva i druga brzina auto se puuuno lakse razvrtava i auto ti bolje ubrzava do 100 nedostatci su sta nemozes krenut s mjesta bez dosta gasa, i uzbrdo uvjek moras tuc nizu brzinu, i imas udare na nosace motora jer zamasnjak vise ne pegla snagu kako treba
d500
Top 10 Contributor
Muški
Registriran(a): 17.02.2006.
Poruke : 43.792
Odgovor na Re: Međugas pri šaltanju u nižu 08-20-2007 9:42 | Zaključano
> samo da pitam jer nisam siguran zamašnjak je Flywheel? da;)

imam momka vragolana baš je pravi đavo

Prethodna Sljedeća
Stranica 2 od 3 «   1 3   »