Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti!

Moje opcije

ocijenilo 0 korisnika
Ovaj post ima 38 odgovor(a) | 1 Sljedbenik

Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti! Poslano: 05-16-2008 8:29
Postovani Jimbo Jonez je kazao da su je Karizmatski pokret unutar RKC-a laicki. Ja se tu ne bi slozio, jer tu je najveca razlika od oridjidji Pentekostalaca. Kod Pentekostalaca, svako, ama bas svatko moze propovijedati, imao osnovku, ne imao, imo faks, ne imo. Kod katolickih karizmatika, nosioci pokreta su svecenici. U Hrvata zasigurno najpoznatiji Zvjezdan Linic i Smiljan Kozul, oba fratri. Jos jedna caka, za razliku od oridjidji Pentekostalaca, kod Katolicke obnove jak element je stovanje Djevice Marije (Kozul je na celu Pokreta krunice za obracenje i mir, znaci marijanske udruge). Organiziranje razlicitih molitvenih skupina (najpoznatiji na tome podrucju je Tomislav Ivancic) ilitiga drustva kao Neokatekumeni ja bih svakako stavio pod okrilje Karizmatske obnove. Karakteristika je svih karizmatskih pokreta, skupina je po tome da se na neki nacin izdvajaju. Prosjecni hrvatski prakticni katolik, koji prakticira vjeru u svojoj zupskoj crkvi, clan je nekakvog tijela zupe, ide na prostenja i izleta sa zupljanima, cesto takva izdvajanja izazivaju nelagodu. Clanovi takvih karizmatskih skupina cesto znaju prozivati ostale zupljane da nisu jednostavno dovoljno dobri vjernici i da ne zive dobrim krscanskim zivotom. Sa sigurnoscu mogu kazati da je pojava karizmatske obnove u mojoj zupi cementirala moju odluku da prestanem biti dijelom moje zupe. Ja sam nigdje, niti zivim katolicki, niti sam konvertirao. Da ne zaboravim, vlc. Zlatko Sudac mozda je karizmatik, ali nije dio Karizmatske obnove.
takezo
Top 150 Contributor
Muški
Registriran(a): 21.07.2005.
Poruke : 15.411
Odgovor na Re: Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti! 05-16-2008 8:37
Svidja mi se sto jace zive duhovnost, ne svidja sto znaju bit skloni fanatizmu, pretjeranom pocetnickom i povrsnom entuziazmu i ogranicenosti. I dalje su mi najblize i najdraze manifestacije krscanske duhovnosti one iz monaskih i pustinjackih tradicija.

Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti! 05-16-2008 11:25
POČECI karizmatske Obnove u katoličkoj Crkvi vezani su za godinu 1966. Pittsburgu (USA). U potrazi za vjerskim dinamizmom, doznali su za knjige Davida Wilkersona: ''Na život i smrt'' i Johna Sherilla: ''I govore drugim jezicima'', i uspoređivali ih sa Djelima apostolskim. Prva knjigaje autobiografija pastora kojega je snažan nutarnji poricaj doveo medu maloljetne prijestupnike i ovisnike na opasne ulice New Yorka. Čitav život posvetio je brizi za tu nesretnu mladež. ......Druga knjiga govori o modernom iskustvu s Duhom Svetim. Oduševljeni profesori razmjenjivali su mišljenja i molili. Došli su do zamisli da se posavjetuju s nekim tko ima više karizmatskog iskustva. 13. siječnja 1967. četiri katolika prisustvovala su molitvenom sastanku karizmatika episkopalne Crkve. Na drugi sastanak, tjedan dana kasnije došao je samo jedan iz prve grupe - Ralph Keifer a doveo je i svog prijatelja Patrika Bourgeoisa. Obojica su zatražila članove molitvene grupe da na njih polože ruke. Osjerili su duboki mir i počeli moliti u jezicima. Doživjeli su klasičan primjer ''krštenja Duhom Svetim''. Sljedećih dana iskustvo se širilo medu profesorima i studentima sveučilišta. Ralph Keifer javio je novosti u Indianu na sveučilište Notre Dame, gdje je uslijedio niz spontanih susreta kroz mjesec ožujak. ......U lipnju 1967. ovo je sveučilište bilo domaćin prvom većem skupu katoličkih karizmatika. Prisustvovalo je 90 osoba. Sudionici ovih dogadaja jednodušno se odriču da ih se naziva osnivačima Pokreta. Oni kažu: ''0snivč je Duh Sveri''. DANAS je katolička karizmatska Obnova ili Obnova u Duhu, kako se ponegdje naziva, raširena po svim kontinentima u preko 120 zemalja a broji više od 50 milijuna sudionika. Obnova je organizirana kao pokret koji ima svoje sjedište u Varikanu (ICCRS) - medunarodnu službu katoličke karizmatske Obnove i predsjednika. Novna Obnovu se može gledati i kao na sveopću obnovu Crkve obzirom da nema bitne vrijednosti kršćanske vjere koja nije njome dotaknuta. Sakramentima, osobito Euharistiji, ispovijedi i bolesničkom pomazanju pristupa se s puno vjere, posri se, meditira, moli se krunica, čita Božja riječ, odlazi se na hodočašća. Došlo je do obnove celibata i bračnog života. Sudionici su iz različitih socijalnih grupacija i naobrazbe: od običnih radnika do liječnika, političara, redovnika i svećenika. ......Svi oni nastoje širiti i naviještati Evandelje u svom životnom krugu a nerijetko i izvan njega kao članovi putujućih evangelizacijskih timova. Službe izvan lokalne molitvene zajednice redovito su prema bolesnicima, zatvorenicima, ovisnicima, mladim Ijudima i bračnim parovima kojima se životi često čudesno preobražavaju. **iz knjige ''Abeceda Katoličke Karizmatske Obnove'' - Dražen Bušić
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti! 05-16-2008 11:27
Pokret pentekostalaca se pojavio početkom 19. stoljeća u SAD-u, a njegovi su osnivači baptistički propovjednik R. G. Spurling, metodistički propovjednik W. F. Byant, kongregacionalistički propovjednik Ch. F. Parham te osobito W. J. Seymour. U svijetu postoji oko 30 većih zajednica i oko 30 milijuna članova. Najpoznatije pentekostalne zajednice su: Pentekostalna crkva svetosti, Crkva Božja u Kristu, Međunarodna crkva četverostrukog Evanđelja, Jedinstveni pentekostalni pokret. Dobili su ime po "Pedesetnici", jednom od tri velika blagdana o kojima je svaki odrasli Židov morao doći u jeruzalemski hram. Pentekostalci daju veliku važnost Duhu Svetomu, a kako se čudo silaska Duha Svetoga dogodio na blagdan Pedesetnice po tome je i pokret dobio ime. Razvio se na početku 20. st., prvo u sredinama metodističkih i baptističkih crkvenih zajednica. Mole za čudo "govora u jezicima" ili "glosaliju" - smatraju da Duh Sveti silazi u duše vjernika, a dokaz je ta pojava koja nastaje nenadano i spontano, a iskazuje se u nerazumljivim riječima, uzvicima i uzdasima. Smatraju da je kraj svijeta blizu i da svima treba prenijeti poruku o spasenju koja se nudi putem Evanđelja. Nema podjele na laike i svećenike. Kod nas se pentekostalizam pojavio na području nastanjenim njemačkim i mađarskim stanovništvom. Izdaju list "Put spasenja" i pjesmaricu "Pjesme spasenja". Nauk im je sličan nauku baptista. Skloni su fundamentalizmu, doslovnom poimanju svih biblijskih izjava i pojedinosti. Vjeruju u izravnu obuzetost Svetim Duhom tj. da vjernik može uroniti u Duha Svetoga i postati njegov dio. Tom "krštenju Duhom" prethodi "ponovno rođenje", odnosno okretanje od svijeta za potpunom bezgrešnošću. Kao dokaz za to navode slučajeve s bivšim ovisnicima, pa čak i beskućnicima, čiji su se životi nakon obraćenja znatno promijenili. Vjeruju u skori Kristov povratak (parusija) nakon čega slijedi "tisućljetno kraljevstvo". Subotom u molitvenom domu održavaju biblijski sat, čitaju Bibliju i proučavaju tekstove. Nedjeljom se okupljaju na zajedničkom molitvenom sastanku. Skupina vjernika popraćena zvucima bubnjeva i gitare, uz pljeskanje ili podizanje ruku, glasno pjeva stihove koji slave Isusa Krista i skandiraju "Amen" ili "Aleluja". Ti se sastanci odvijaju bez unaprijed određena rituala, a gotovo je sve prepušteno improvizaciji onih koji sudjeluju. Održavaju se u većoj prostoriji koja se sastoji od oltara i stolaca, sa samo nekoliko ikona, natpisa i križem bez korpusa (kipa raspetog Krista). Uvjeti za ulazak u njihovu zajednicu su dosta visoki. O tome, "prema Biblijskom načelu", odlučuje cijela zajednica. U Zagreb su pentekostalci stigli sredinom stoljeća, a potkraj osamdesetih godina u Zagrebu su postojale dvije pentekostalne zajednice. No posljednjih deset godina njihov se broj gotovo udeseterostručio. Čest je slučaj, da se grupa podijeli kada naraste do određenog broja i nastavi sa sastancima na drugom mjestu, s drugim vođom koji je laik. Sami pentekostalci ne nazivaju sebe tim imenom, niti se smatraju religioznima (kako je to uobičajeno kod katolika) nego jednostavno 'kršćanima', jer smatraju da su oni ti koji žive i njeguju izvorno kršćanstvo. Prostorije u Ilici, Severinskoj, Branimirovoj, Heinzelovoj, među najfrekventnijim su mjestima sastanaka, koji se održavaju na još desetak drugih mjesta. Pentekostalne zajednice najčešće tvore mrežu malih, neovisnih zajednica, iznutra isprepletenih intenzivnim vezama, intenzivnom religioznošću koja teži neposrednom odnosu s Bogom, a uzajamno nedovoljno spojenih poznanstvom ili upućenošću jednih na druge. Takav tip ustroja omogućuje vjerniku da bira i da izabere zajednicu koja najviše odgovara njegovim religioznim, ali i osobnim sklonostima i osobinama. Više od polovice članova porijeklom je iz katoličkih obitelji, kaže sociologinja dr. Ankica Marinović Bobinac iz Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu, koja se bavi istraživanjem pentekostalnih zajednica. Činjenica da je riječ o najbrže rastućoj religiji današnjice - koja se množi brže od islamskih fanatičnih sekti, a okuplja više od 10 milijuna gradskog stanovništva – ide u prilog argumentima da taj tip religioznosti odgovara čovjeku današnjice.
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti! 05-16-2008 11:56
[b]Vlč. Zlatko Sudac[/b]: Ljubav je najveća karizma Možete li, iz svoje dosadašnje djelatnosti i iz saznanja kako Vas ljudi doživljavaju u domovinskoj i svjetskoj javnosti, za sebe reći da ste karizmatik? vlč. Z. SUDAC: Kao prvo želim objašnjenjem rasteretiti riječ karizma - karizmatik - karizmatičan. Ovi su pojmovi zadnje vrijeme pomalo opterećeni, ali tome nije kriva Crkva, već određeni neobjektivni ili krivi pristupi karizmama i službama u Crkvi. Što znači biti karizmatik? To znači vjerovati Gospodinu Isusu Kristu živome i uskrslome, dopustiti da naše srce zahvati dubina Duha Božjeg i onda svatko po svojim darovima i sposobnostima, talentima koje nam je Gospodin dao, služiti nadohvat Crkvi vjernom Božjem narodu. Karizmi je u Crkvi bilo i bit će ih. Ja sebe doživljavam kao svećenika i nisam nešto više niti manje, nego svećenik u službi Crkve Božje. Ako se želi raspravljati o karizmama, mišljenja sam da trebamo slušati smjernice naših biskupa koji su se izjasnili glede problematike o karizmama, kariz-matskim seminarima i ostalim manifestacija koje su se na temelju karizmi u zadnje vrijeme ostvarivale na našem području. Što mislite zašto je u posljednje vrijeme na našem području toliko atraktivno sve ono što poziva i potiče na karizmatski nastup u našem društvu? vlč. Z. SUDAC: Ako neki čovjek zaista iz iskustva svjedoči, govori o snazi Duha i onome što je Bog izveo u njegovom životu, možemo li odmah pravilno to nazvati karizmatskim nastupom? Ja bih to radije nazvao SVJEDOČKIM NASTUPOM. U današnje doba ljudi zaista traže svjedoke, oni žele osobni susret s Gospodinom, jer ih samo On može iznutra duboko zahvatiti i promijeniti. Svi smo mi službenici Gospodnji, pogotovo biskupi, pa svećenici, a onda i svaki vjernik. Svjedočiti Krista živog u svom životu - to je pravi karizmatski nastup u normalnosti i svemu onome što se doživljava u svakodnevici života. Posebni seminari, nastupi, duhovne obnove i vježbe - vrlo su potrebni. Mislim da je to jedno osvježenje duha. Biskupi nisu protiv toga, samo žele da se takvi događaji odvijaju po određenim smjernicama i uz dopuštenje lokalnog biskupa. Uočavate li Vi razliku između takvih karizmatskih nastupa, bilo Vaših ili drugih protagonista poput Manjackala, Rufuza i dr., i redovitog pastorala kojim se, osobito župnici, ustrajno trude prenijeti vjeru? vlč. Z. SUDAC: Ljudi traže iskustvo Boga i svećenike koji će govoriti iz srca, i to one stvari koje su danas aktualne i potrebne našem narodu i ljudima vjere. Duboko sam uvjeren da postoji određena razlika između mojih nastupa i nastupa drugih na njihovim seminarima. Ja zapravo u Hrvatskoj nisam imao ni jedan seminar ili javno okupljanje. Ako nešto slično činim onda su to duhovne vježbe koje traju šest dana u sklopu duhovnog centra "Betanija". Na takvom djelovanju i održavanju takvih duhovnih vježbi inzistira i moj biskup, mons. Valter. Moje duhovne nastupe i govore pokušavam usmjeriti k tome da ljudi zažive svoj vjernički život u svojim župama, gdje je sjeme njihove vjere i duhovnog života i niklo. To što sam imao "seminar" u Zagrebu i nastup u Vukovaru, zapravo je bilo slavljenje sv. mise i izricanje molitve za sve naše nastradale. To, naime, nije bio seminar, već susret s ljudima koji žive u toj župi. Htio sam im dati poticaj za nadu, molitvu, za oproštenje i ljubav. U Zagrebu sam zapravo održao duhovne vježbe "zatvorenog tipa", isključivo za jednu grupaciju ljudi: za naše branitelje i njihove obitelji, invalide Domovinskog rata. Te su duhovne vježbe trajale više dana, gotovo cijeli tjedan. Seminari su također korisni, ali se mogu i krivo shvatiti. U zadnje vrijeme se poimaju kao nešto što je "puklo" u tom trenutku, poput nekog hita - to je aktualno, a kad sve prođe i sve se smiri, zanos i odluke splasnu. Duhovne vježbe žele čovjeka integrirati u župu; za takav rad s ljudima imamo više vremena jer duže traju. Tada se čovjek ima vremena susresti sa sobom, sa svojim problemima, razmišljati o tome kako se više aktivirati u župi. Na taj način odvojiti jedno vrijeme i izložiti se Bogu uvelike koristi ljudima za donošenje odluka u osobnom življenju vjere, kao i na planu župe i zajednice. Za jednu župsku zajednicu to može biti veliki blagoslov. Osjećate li razlike u svom djelovanju prema ljudima u Hrvatskoj i ljudima u Americi? vlč. Z. SUDAC:Postoji velika razlika. U Americi žive ljudi različitih mentaliteta. To je poput jedne velike zdjele u kojoj se miješaju nacije cijeloga svijeta. U Americi je demokracija razvijena na drukčiji način nego u nas. Postoji velika sloboda izražava-nja, a sve to zahtijeva drugačiji pastoralni pristup i način rada s vjernicima. Naravno, da će i svećenik onda prilagoditi svoje nastupe i propovijedi. Svaka sredina, svaka država SAD-a zahtijeva drukčije ideološko i metodološko osmišljavanje nastupa, seminara ili duhovne obnove. Ono što je najbitnije jesu sakramenti, ljubav prema Mariji, poslušnost Sv. Ocu i Katoličkoj crkvi. To su tri stožera na kojima stoji katoličanstvu. U Americi te stvari jako naglašavaju pa sam primijetio da je tamo to potrebno. U naših ljudi u Hrvatskoj problemi su drukčije naravi. Tu postoje problemi socijalne naravi: nezaposlenost, mladi koji imaju problema s drogom i drugim ovisnostima, nezadovoljstvo, razne frustracije, problemi branitelja, oboljelih od trauma iz Domovinskog rata... Tu čovjeka treba razumijeti i voljeti, oprostiti mu i dati poticaj da nađe u sebi snage za oproštenje i suživot, i da oni koji su katolici, u sakramentima i u zajedništvu s Katoličkom crkvom, nastave novim putem koje je otvoren za budućnost mladih i naših obitelji. Kako Vi doživljavate da Vas drugi ljudi doživljavaju? vlč. Z. SUDAC: Želim reći samo ovo: po plodovima ćete ih njihovim prepoznati, jesu li Božji ili nisu. Svoj život potpuno prepuštam u ruke Božje. Ja ću činiti sve što moj biskup i moja Crkva od mene traže. Nije mi teško poslušati biskupa i nadasve volim služiti Katoličkoj crkvi - Crkvi kojoj vjerujem, volim služiti Gospodinu.Ono što me čini radosnim jest raditi s ljudima; ući "pod kožu" problema svakog čovjeka, svakom pristupiti osobno. Dakle ne objektivno, nego osobno imati kontakt s ljudima i živjeti svoje svećeništvo u svoj njegovoj širini, punini i kreativnosti koje nam vatikanski koncil i dokumenti Katoličke crkve nude. Je li to naporno i zahtjevno? vlč. Z. SUDAC:Naporno jest, ali je i vrlo radosno, ispunjajuće. Mogu reći da sam zaista sretan i da svoj život ne bih mijenjao ni za jedan drugi. Vaša poruka mladima i našim čitateljima? vlč. Z. SUDAC:Budite mudri i kritični! Ne dopustite da vama manipuliraju. Nadasve budite ljudi velikog srca i širine, razumijevanja i tolerancije. Trebamo poštene i marljive ljude, otvorene za rad i izazove u životu. One koji će tražiti nešto novo! I još nešto: molim vas, molite, molite! Neka vam niti jedan dan ne prođe, a da ne zastanete u tišini pred Gospodinom. Imajte svoj osobni susret i kontakt s njim u molitvi. Sve vas puno pozdravljam i želim vam puno Božjeg blagoslova, mira i radosti!
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti! 05-16-2008 11:57
[b]Što je uopće karizma? Da li se može naučiti?Zašto je važna? Da li neka organizacija može biti karizmatična? U slijedećih nekoliko postova probat ću Vam objasniti karizmu te njenu primjenu u odnosima s javnošću. Za početak objasnimo termin karizma. Riječ karizma dolazi od grčke riječi khárisma što doslovno znači milost, nezasluženi dar te se počela rabiti u teološkim spisima. Hrvatski enciklopedijski rječnik pod prvim objašnjenjem koristi povjesno-teološko-kršćansko značenje nazasluženog spasa te potom djelovanje Božjeg Duha na pojedinog vjernika. Zatim kao nadnaravni dar Duha Svetoga podijeljen pojedincima radi obavljanja neke posebne zadaće ili službe u crkvenoj zajednici (dar proroštva, čudesa, govora i dr.) – ovo ću prilagoditi odnosima s javnošću pa ću, bez ikakve blasfemične namjere, postaviti pitanje da li OSJ/PR može zamijeniti Duha Svetoga te pomoći pojedincu ili organizaciji da postane karizmatičan? (odgovor je pozitivan ali ne u zamjeni Duha Svetoga već u stvaranju karizmatika prema društvenim mjerilima. Drugo objašnjenje HER je da je karizma osobina ili osobine koje čovjeka čine sposobnim da pridobije i druge za svoje ideje i da ih predvodi.[/b]
pat_roklo
Not Ranked
Registriran(a): 23.02.2011.
Poruke : 7.296
Odgovor na Re: Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti! 09-26-2011 9:20

Gost:
Postovani Jimbo Jonez je kazao da su je Karizmatski pokret unutar RKC-a laicki. Ja se tu ne bi slozio, jer tu je najveca razlika od oridjidji Pentekostalaca. Kod Pentekostalaca, svako, ama bas svatko moze propovijedati, imao osnovku, ne imao, imo faks, ne imo. Kod katolickih karizmatika, nosioci pokreta su svecenici. U Hrvata zasigurno najpoznatiji Zvjezdan Linic i Smiljan Kozul, oba fratri. Jos jedna caka, za razliku od oridjidji Pentekostalaca, kod Katolicke obnove jak element je stovanje Djevice Marije (Kozul je na celu Pokreta krunice za obracenje i mir, znaci marijanske udruge). Organiziranje razlicitih molitvenih skupina (najpoznatiji na tome podrucju je Tomislav Ivancic) ilitiga drustva kao Neokatekumeni ja bih svakako stavio pod okrilje Karizmatske obnove. Karakteristika je svih karizmatskih pokreta, skupina je po tome da se na neki nacin izdvajaju. Prosjecni hrvatski prakticni katolik, koji prakticira vjeru u svojoj zupskoj crkvi, clan je nekakvog tijela zupe, ide na prostenja i izleta sa zupljanima, cesto takva izdvajanja izazivaju nelagodu. Clanovi takvih karizmatskih skupina cesto znaju prozivati ostale zupljane da nisu jednostavno dovoljno dobri vjernici i da ne zive dobrim krscanskim zivotom. Sa sigurnoscu mogu kazati da je pojava karizmatske obnove u mojoj zupi cementirala moju odluku da prestanem biti dijelom moje zupe. Ja sam nigdje, niti zivim katolicki, niti sam konvertirao. Da ne zaboravim, vlc. Zlatko Sudac mozda je karizmatik, ali nije dio Karizmatske obnove.

 

Neznam zašto je ova dobra tema bila tako loše posjećivana?Pa ju guram opet u prvi plan!

pat_roklo
Not Ranked
Registriran(a): 23.02.2011.
Poruke : 7.296
Odgovor na Re: Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti! 09-26-2011 9:30

Gost:
Prosjecni hrvatski prakticni katolik, koji prakticira vjeru u svojoj zupskoj crkvi, clan je nekakvog tijela zupe, ide na prostenja i izleta sa zupljanima, cesto takva izdvajanja izazivaju nelagodu. Clanovi takvih karizmatskih skupina cesto znaju prozivati ostale zupljane da nisu jednostavno dovoljno dobri vjernici i da ne zive dobrim krscanskim zivotom. Sa sigurnoscu mogu kazati da je pojava karizmatske obnove u mojoj zupi cementirala moju odluku da prestanem biti dijelom moje zupe. Ja sam nigdje, niti zivim katolicki, niti sam konvertirao. Da ne zaboravim, vlc. Zlatko Sudac mozda je karizmatik, ali nije dio Karizmatske obnove.

Kod nekih Karizmatika , i Katoličkih i Protestantskih,primjetih da imaju takav stav,ostale vjernike gledaju sa visoka!Ne svi ,srećom!

Mad_Vlad
Not Ranked
Muški
Registriran(a): 19.05.2004.
Poruke : 16.181
Odgovor na Re: Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti! 09-27-2011 5:48

pat_roklo:
Pa ju guram opet u prvi plan!

Izvisit će opet.

kargath
Not Ranked
Registriran(a): 08.05.2011.
Poruke : 1.720
Odgovor na Re: Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti! 09-27-2011 7:29

takezo:
Svidja mi se sto jace zive duhovnost, ne svidja sto znaju bit skloni fanatizmu, pretjeranom pocetnickom i povrsnom entuziazmu i ogranicenosti. I dalje su mi najblize i najdraze manifestacije krscanske duhovnosti one iz monaskih i pustinjackih tradicija.

 

Jace zivljenje duhovnosti= veca sklonost fanatizmu.

Ne ide to jedno bez drugog.

kargath
Not Ranked
Registriran(a): 08.05.2011.
Poruke : 1.720
Odgovor na Re: Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti! 09-27-2011 7:35

pat_roklo:

Gost:
Prosjecni hrvatski prakticni katolik, koji prakticira vjeru u svojoj zupskoj crkvi, clan je nekakvog tijela zupe, ide na prostenja i izleta sa zupljanima, cesto takva izdvajanja izazivaju nelagodu. Clanovi takvih karizmatskih skupina cesto znaju prozivati ostale zupljane da nisu jednostavno dovoljno dobri vjernici i da ne zive dobrim krscanskim zivotom. Sa sigurnoscu mogu kazati da je pojava karizmatske obnove u mojoj zupi cementirala moju odluku da prestanem biti dijelom moje zupe. Ja sam nigdje, niti zivim katolicki, niti sam konvertirao. Da ne zaboravim, vlc. Zlatko Sudac mozda je karizmatik, ali nije dio Karizmatske obnove.

Kod nekih Karizmatika , i Katoličkih i Protestantskih,primjetih da imaju takav stav,ostale vjernike gledaju sa visoka!Ne svi ,srećom!

To je zbog toga sto svi misle da su u pravu.Naravno da Nacin na koji je pisana "bozja rijec" (trkeljanje zidovskih budalasa) daje mogucnosti za takve odnose.

U uvjetima kad je SZ kontradiktoran NZ,a pogotovo u uvjetma gdje vec  sljedeca recenica negira prethodnu tvrdnju,moguce je da se krscansko ucenje podjelilo na 40 000 vise ili manje razlicitih tumacenja,a bas svi imaju argumente.

To pak je i naj bolji dokaz Bozanske traljavosti u navodnoj "Objavi"

Od puno napisanoga-nikom nista jasno!Big Smile

Mad_Vlad
Not Ranked
Muški
Registriran(a): 19.05.2004.
Poruke : 16.181
Odgovor na Re: Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti! 09-27-2011 7:38

kargath:

takezo:
Svidja mi se sto jace zive duhovnost, ne svidja sto znaju bit skloni fanatizmu, pretjeranom pocetnickom i povrsnom entuziazmu i ogranicenosti. I dalje su mi najblize i najdraze manifestacije krscanske duhovnosti one iz monaskih i pustinjackih tradicija.

 

Jace zivljenje duhovnosti= veca sklonost fanatizmu.

Ne ide to jedno bez drugog.

Kaj nije ista stvar i s neduhovnošću? Big Smile

 

pat_roklo
Not Ranked
Registriran(a): 23.02.2011.
Poruke : 7.296
Odgovor na Re: Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti! 09-27-2011 9:24

takezo:
Svidja mi se sto jace zive duhovnost, ne svidja sto znaju bit skloni fanatizmu, pretjeranom pocetnickom i povrsnom entuziazmu i ogranicenosti. I dalje su mi najblize i najdraze manifestacije krscanske duhovnosti one iz monaskih i pustinjackih tradicija.

Zato je najbolje to,ali bez fanatizma!
Baš Linićev Karizmatizam!I Ivančićev!

kargath
Not Ranked
Registriran(a): 08.05.2011.
Poruke : 1.720
Odgovor na Re: Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti! 09-27-2011 20:42

Mad_Vlad:

kargath:

takezo:
Svidja mi se sto jace zive duhovnost, ne svidja sto znaju bit skloni fanatizmu, pretjeranom pocetnickom i povrsnom entuziazmu i ogranicenosti. I dalje su mi najblize i najdraze manifestacije krscanske duhovnosti one iz monaskih i pustinjackih tradicija.

 

Jace zivljenje duhovnosti= veca sklonost fanatizmu.

Ne ide to jedno bez drugog.

Kaj nije ista stvar i s neduhovnošću? Big Smile

 

Ako su egipatska,grcka,poganska i staro- slavenska religija proizasle iz duhovnosti,onda nema govora o neduhovnom fanatizmu.

Neduhovnost je u tom slucaju cinjenica,kao sto je u to slucaju  i cinjenica da su religije najobicniji bulshit.Big Smile

plasibo
Not Ranked
Registriran(a): 21.05.2007.
Poruke : 3.586
Odgovor na Re: Katolici Karizmatici -Protestanti Karizmatici (Pentekostalci)!Sličnosti! 09-27-2011 21:11

Karizmaticni su ko osmodnevni crknuti tvor.

The future belongs to people who see possibilities before they become obvious. 

Prethodna Sljedeća
Stranica 1 od 3 2 3   »