Moje opcije

ocijenilo 0 korisnika
Ovaj post ima 20 odgovor(a) | 0 Sljedbenici

Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Senzor protoka zraka Poslano: 09-03-2006 21:38 | Zaključano
danas sam bio na street race-u u Sarajevu sa nekom rajom, i u prici se spomenu senzor protoka zraka. Za sta on sluzi? Jedan tip kaze da iskljucenjem zica sa njega se drasticno smanjuje potrosnja a posljedica je slabija vuca. Jos jedan majstor mi je rekao kada sam zelio ugraditi gljiva filter da, zbog kompleksne izvedbe ususa u moga golfa da mogu voziti bez ovog senzora. Smatram da nije bez veze u motoru :) radi se o golfu 3 GT 1,6 101 ks
Odgovor na Re: Senzor protoka zraka 09-03-2006 22:30 | Zaključano
> danas sam bio na street race-u u Sarajevu sa nekom > rajom, i u prici se spomenu senzor protoka zraka. Za > sta on sluzi? Sluzi za mjerenje mase (ili volumena) zraka koji motor usisava kako bi se na temelju izmjerene vrijednosti mogla ubrizgati tocno odredjena masa goriva svakom brizgaljkom i tako stvorila idealna goriva smjesa koja ulazi kroz usisni ventil u cilindar. > Jedan tip kaze da iskljucenjem zica sa > njega se drasticno smanjuje potrosnja a posljedica je > slabija vuca. :^O:^O:^O:^O:^O:^O:^O:^O:^O:^O:^O:^O:^O Posljedica je da motor uopce ne moze raditi jer je on 1. senzor po prioritetu u motor managemantu! > Jos jedan majstor mi je rekao kada sam zelio ugraditi > gljiva filter da, zbog kompleksne izvedbe ususa u > moga golfa da mogu voziti bez ovog senzora. Smatram > da nije bez veze u motoru :) Ne mogu vjerovati da ljudi to pricaju. :O
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Senzor protoka zraka 09-03-2006 23:11 | Zaključano
>Posljedica je da motor uopce ne moze raditi jer je on 1. senzor po prioritetu u motor managemantu! meni motor radi i bez toga, jedino se znao tu i tamo ugasit prilikom zaustavljanja, druge zamjetljive razlike i nisam primjetio :D
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Senzor protoka zraka 09-03-2006 23:30 | Zaključano
Nemiran rad, dim, zagušivanje, povećana potrošnja, bla bla:roll
spirou
Top 500 Contributor
Registriran(a): 15.10.2003.
Poruke : 5.164
Odgovor na Re: Senzor protoka zraka 09-04-2006 6:58 | Zaključano
mislim da mjerac protoka zraka sluzi samo pri praznom hodu, ali nisam bas siguran :roll
iznajmljujem salu za pireve, na plaži pokraj splita
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Senzor protoka zraka 09-04-2006 8:05 | Zaključano
Meni kad je riknuo, nisam mogao ići više od 80 KM/h!
PREDSJEDNIK
Not Ranked
Registriran(a): 04.02.2004.
Poruke : 1.230
Odgovor na Re: Senzor protoka zraka 09-05-2006 10:19 | Zaključano
>Posljedica je da motor uopce ne moze raditi jer je > on 1. senzor po prioritetu u motor managemantu! Vozila starijih godišta ne ne mogu raditi s isključenim protokomjerom pošto im ECU nije toliko sofisticiran da imaju instaliran rezervni program za vožnju u nuždi uslijed detekcije kvara nekog od senzora dok vozila novijih godišta to imaju pa se možeš voziti i sa iskopčanim protokomjerom što naravno uopće nije preporučljivo. O tome je već bila tema i opet se svi iz početka čude istim redosljedom i s istim pitanjima i za tri mjeseca opet... > > meni motor radi i bez toga, jedino se znao tu i tamo > ugasit prilikom zaustavljanja, druge zamjetljive > razlike i nisam primjetio :D
PREDSJEDNIK
Not Ranked
Registriran(a): 04.02.2004.
Poruke : 1.230
Odgovor na Re: Senzor protoka zraka 09-05-2006 10:22 | Zaključano
> mislim da mjerac protoka zraka sluzi samo pri praznom > hodu, ali nisam bas siguran :roll Ne,protokomjer mjeri u svim režimima rada motora.
PREDSJEDNIK
Not Ranked
Registriran(a): 04.02.2004.
Poruke : 1.230
Odgovor na Re: Senzor protoka zraka 09-05-2006 10:27 | Zaključano
> Meni kad je riknuo, nisam mogao ići više od 80 KM/h! Naravno,jer su performanse ograničene u režimu rezervnog programa u nuždi. Poruka je izmijenjena od: PREDSJEDNIK
Odgovor na Re: Senzor protoka zraka 09-05-2006 15:26 | Zaključano
> Vozila starijih godišta ne ne mogu raditi s > isključenim protokomjerom pošto im ECU nije toliko > sofisticiran da imaju instaliran rezervni program za > vožnju u nuždi uslijed detekcije kvara nekog od > senzora dok vozila novijih godišta to imaju pa se > možeš voziti i sa iskopčanim protokomjerom što > naravno uopće nije preporučljivo. U pravu si, sad sam tek vidio, odnosno provjerio, taj Felixxov Golf ima Motronic.
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Senzor protoka zraka 09-05-2006 16:00 | Zaključano
Nije motronic.Siemens simos2s, AFT motor http://www.doppel-wobber.de/g3_motor.html Poruka je izmijenjena od: felixx
Odgovor na Re: Senzor protoka zraka 09-05-2006 17:08 | Zaključano
> Nije motronic.Siemens simos2s, AFT motor To je ista generacija motor managemanta.
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Senzor protoka zraka 09-05-2006 21:34 | Zaključano
Mono-Motr. Motronic Simos Marelli Digifant Verteiler-Einspritzung koja je razlika? Prednosti mane, specifikacije,... Poruka je izmijenjena od: felixx
Odgovor na Re: Senzor protoka zraka 09-06-2006 10:45 | Zaključano
> Mono-Motr. Boschov sustav ubrizgavanja goriva u jednoj zocki, znaci u usisnu granu ispred prigusne zaklopke, jednom zajednickom brizgaljkom za sve cilindre. Postoji povratna veza, odnosno lambda regulacijski krug. Na usisu se ne mjeri direktno masa ili volumen usisanog zraka, vec se racuna posredno na temelju polozaja usisne zaklopke (leptira gasa) i brzine vrtnje motora. Paljenje je upravljano motor managemenatom, OBD prati rad motora i biljezi eventualne nepravilnosti u radu, komponente... Veliki nedostatak ovog sustava je nejednolika raspodjela goriva po cilindrima jer se ubrizgava u jednoj tocki jer a cijevi koje vode od mjesta ubrizgavanja do cilindra nisu sve jednake duljine, ali je sustav dosta jednostavniji od sustava ubrizgavanja u vise tocaka. > Motronic Boschov sustav ubrizgavanja goriva u vise tocaka, odnosno ispred usisnih ventila za svaki cilindar zasebno. Postoji povratna veza, odnosno lambda regulacijski krug. Na usisu se mjeri masa usisango zraka, paljenje je upravljano motor managemenatom, OBD prati rad motora i biljezi eventualne nepravilnosti u radu, komponente i ostali sustavi u vozilu su povezani CAN sabirnicom... > Simos Isti kao i Motronic,a li ga proizvodi Siemens. Isto kao i kod Motronica, kod Simosa postoje razne verzije, ovisno na kojem su stupnju tehnicke razvijenosti. > Marelli Magneti Marelli - proizvodjac sustava za ubrizgavanje goriva, odnosno kompletnih motor managemanta, isto kao i Bosch, Siemens... > Digifant Boschov sustav za ubrizgavanje goriva u vise tocaka, generacijski stariji od Motronica. Ne upravlja paljenjem vec postoji razvodnik paljenja, ima lambda sondu. Na usisu se mjeri volumen usisanog zraka. Nedostatak ovog sustava je sto se mjeri volumen, a ne masa usisanog zraka, pa su oscilacije u regulaciji stehiometrijske gorive smjese vece nego ako se mjeri masa i to sto paljenje nije upravljano motor managemantom. > Verteiler-Einspritzung Kod Dieselovih motora, ubrizgavanje goriva visokotlacnom razvodnom pumpom, tzv. Bosch pumpom. > koja je razlika? Prednosti mane, specifikacije... Sad ako te jos sto zanima, pitaj konkretno sto da ne pisem bespotrebme romane.
Gost
Top 10 Contributor
Registriran(a): 17.10.2007.
Poruke : 439.704
Odgovor na Re: Senzor protoka zraka 09-06-2006 13:54 | Zaključano
Interesuje me slijedece. GT (simos, direktno ubrizgavanje u pojedine cilindre) i GTI (znam da su vodovi goriva sprovedeni iz nekog uredjaja pocincanim cijevima za razliku od GT verzije). Koja je razlika u sistemu ubrizgavanja? Znam da je i razvodna kapa na drugom mjestu.
Prethodna Sljedeća
Stranica 1 od 2 2   »